COMUNICAT DE DIRECTE 68
PER LES ELECCIONS DE DIUMENGE 14 DE FEBRER

A causa de l’allau de persones desencantades amb el procés que no poden votar per Directe 68 i ens demanen què han de fer el 14-F, volem manifestar que:

Directe 68 no es presenta a les eleccions del 14-F perquè el nostre esforç ha estat provar d’unificar tot l’independentisme per a declarar la independència a la primera sessió plenària, amb contracte notarial i renunciament a anar a llistes.

Això és ben palès al manifest unitatperladui.directe68.cat

Cap partit no l’ha signat.

Directe 68 va tornar a promoure la unitat de tot l’independentisme a la cimera convocada per Donec Perficiam, com és reflectit en aquest àudio amb les nostres intervencions https://youtu.be/uzUEc_2e63g. Molts partits no hi van anar i la resta tenien una agenda pròpia incompatible amb la unitat independentista.

Com a resultat d’aquest doble rebuig de la unitat independentista, indispensable per a fer la independència, demà passat s’esdevé la situació lamentable que s’hi presentaran més candidatures “independentistes” que mai.

Per aquesta lamentable situació instem tots els independentistes de bona fe que:

1. Facin el que pensin oportú el 14-F, partint de la base que amb aquests partits cap acció o inacció del poble portarà a la independència en la legislatura vinent.
  2. No es desanimin en cap moment si els resultats del 14-F i la legislatura comporten la fi del procés. El procés no és orientat a la independència, el procés és una estratègia espanyola per a enganyar els catalans i impedir la independència.
  3. Pensin en aquesta, com la darrera oportunitat que atorguen a tres categories de partits que ens han fallat i/o fallaran.
    • Prenguin en consideració aquells qui no han aconseguit els avals.
    • Prenguin en consideració aquells qui no entraran al Parlament, tot llançant desenes de milers de vots independentistes a la paperera.
    • Prenguin en consideració aquells qui entrin al Parlament si no hi ha independència la legislatura vinent.
  4. Col·laborin i militin a Directe 68 després de diumenge, per tal de substituir tots els partits esmentats als punts anteriors en vista del cicle electoral vinent, i per tal d’obtenir majoria absoluta i declarar la independència a la primera sessió plenària del Parlament.
  5. Recordin la nostra estimada Muriel Casals en el dia del 5è aniversari de la seva mort, com tantes altres, sense veure la independència.

Aixeca’t i Fem-ho!
Visca Catalunya de nou Lliure