COMUNICAT DE DIRECTE 68 ELECCIONS 28 D’ABRIL

COMUNICAT de DIRECTE 68, el partit polític sense polítics, que farà la independència al Parlament de Catalunya desmuntant l’engany del procés.

Davant les eleccions espanyoles del 28-A, Directe 68 comunica que, en cap cas, no ens hi presentarem perquè són unes eleccions incompatibles amb haver guanyat la independència en unes PLEBISCITÀRIES el 2015 i en un REFERÈNDUM el 2017.

I no podem recomanar el vot per a cap partit perquè no només cap ni un dels que s’hi presenten no és independentista, sinó que tots han incomplert el doble mandat del 27 de setembre de 2015 i de l’1 d’octubre de 2017, tot fent dues falses declaracions d’independència.

Fer la Independència requereix una presa de consciència individual i col·lectiva i això vol dir també deixar de seguir consignes com “vot útil“, “votar el mal menor“, “obtenir minories de bloqueig”, etc., que només serveixen per mantenir-nos distrets, enganyats i sotmesos.

La independència de Catalunya NOMÉS la declararà Directe 68 al Parlament de Catalunya tan aviat obtinguem la majoria social que estem construint.

Votar els partits que han impedit la independència i fer-ho, a més a més, en eleccions espanyoles només serveix per mantenir els sous i poltrones dels qui ens han traït, mostrar que ens sentim espanyols i sostreure tota la validesa al referèndum d’independència guanyat l’1 d’octubre de 2017.

Directe 68, com a partit compromès amb la Independència de Catalunya no tenim dret a equivocar-nos ni a perdre el temps.

Ens equivocaríem presentant-nos o demanant el vot per partits falsament independentistes. Però també ens equivocaríem fent campanya activa per l’abstenció perquè Espanya ha apostat decisivament perquè els independentistes catalans votin. Espanya, presentant Vox i Front Republicà i fent una campanya opressiva i coactiva als mitjans de comunicació i a les xarxes socials, aposta perquè els independentistes votin com si no ho fossin.

Tampoc perdrem el temps en defensar cap postura davant un cicle electoral espanyol, aliè als catalans i que, si no haguéssim estat enganyats, ja no es produiria.

Cada català que faci el que vulgui el dia 28-A. Tanmateix cal ser conscient que cap acció o inacció, en unes eleccions espanyoles, no tindrà cap incidència pel que fa a la independència de Catalunya

Des de Directe 68 seguirem fent territori per acostar cada cop més el moment en què us demanarem el vot per a obtenir la majoria absoluta al Parlament de Catalunya per declarar unilateralment la independència.

en PDF

Visca Catalunya Lliure!
David Raventós i Gaset
President de Directe-68

Sant Andreu de Palomar, 3 d’abril de 2019.